ОБГРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Назва предмета закупівлі |
Бензин А-95, Дизельне паливо за кодом ДК 021:2015 - (09130000-9) Нафта і дистиляти |
Ідентифікатор процедури закупівлі |
UA-2024-12-20-023602-a |
Процедура закупівлі |
Відкриті торги у порядку, визначеному особливостями здійснення публічних закупівель товарів, pо6iт i послуг, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Miністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
853 414,50 (вісімсот п'ятдесят три тисячі чотириста чотирнадцять гривень 50 копійок) згідно з потребою на 2025 рік та відповідно до розрахунків до кошторису на 2025 рік. |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене статистичним аналізом про середньомісячне використання нафтопродуктів на потреби замовника за попередній аналогічний період та згідно з діючими ринковими цінами, з урахуванням офіційних статистичних даних Мінфіну (https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/) станом на дату оголошення закупівлі, з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 (із змінами) |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі |
Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання нафтопродуктів у попередньому році та обсягу фінансування. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі та відповідно до вимог ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови». |
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Назва предмета закупівлі |
Послуги з організації харчування дітей дошкільного віку способом аутсорсингу за кодом ДК 021:2015 - (55320000-9) Послуги з організації харчування |
||||||||||||||
Ідентифікатор процедури закупівлі |
UA-2025-01-03-007094-a |
||||||||||||||
Процедура закупівлі |
Відкриті торги у порядку, визначеному особливостями здійснення публічних закупівель товарів, pо6iт i послуг, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Miністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) |
||||||||||||||
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
159 980,00 (сто п'ятдесят дев'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят гривень 00 копійок) згідно з потребою на 2025 рік та відповідно до розрахунків до кошторису на 2025 рік. |
||||||||||||||
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Послуга запланована з метою забезпечення дотримання норм харчування учнів Мединського ліцею Галицької міської ради Івано-Франківської області у 2025 році. Розрахунок очікуваної вартості проведено на підставі рішення шістдесят четвертої (позачергової) сесії восьмого скликання Галицької міської ради «Про організацію харчування учнів закладів загальної середньої освіти та вихованців закладів дошкільної освіти Галицької міської ради у 2024 році» (нова редакція) від 07 листопада 2024 року м. Галич №417, враховуючи наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами. Обсяги визначено відповідно до потреби, з урахуванням режиму (кратності) харчування – одноразово (сніданок). Кількість діто-днів визначається множенням середнього показника днів перебування однієї дитини протягом 2025 року у навчальному закладі на середньорічну кількість дітей навчального закладу освіти за цей період та становить:
Таким чином очікувана вартість закупівлі становить: 159 980,00 грн. без ПДВ (відповідно до підпункту "г" підпункту 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування учнів у дошкільних навчальних закладах, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість»). |
||||||||||||||
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі |
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, зокрема:
|
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Назва предмета закупівлі |
Послуги з організації харчування учнів способом кейтерингу за кодом ДК 021:2015 - (55520000-1) Кейтерингові послуги
|
||||||
Ідентифікатор процедури закупівлі |
UA-2025-01-03-007433-a |
||||||
Процедура закупівлі |
Відкриті торги у порядку, визначеному особливостями здійснення публічних закупівель товарів, pо6iт i послуг, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Miністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)
|
||||||
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
1 844 045,00 (один мільйон вісімсот сорок чотири тисячі сорок п'ять гривень 00 копійок) згідно з потребою на 2025 рік та відповідно до розрахунків до кошторису на 2025 рік.
|
||||||
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Послуга запланована з метою забезпечення дотримання норм харчування учнів навчальних закладів відділу освіти Галицької міської ради у 2025 році. Розрахунок очікуваної вартості проведено відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2024 р. № 1456), на підставі проєкту рішення Галицької міської ради «Про організацію харчування учнів закладів загальної середньої освіти та вихованців закладів дошкільної освіти Галицької міської ради у 2025 році», враховуючи наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами. Обсяги визначено відповідно до потреби, з урахуванням режиму (кратності) харчування – одноразово (сніданок). Кількість діто-днів визначається множенням середнього показника днів перебування однієї дитини протягом 2025 року у навчальному закладі на середньорічну кількість дітей навчального закладу освіти за цей період та становить:
Таким чином очікувана вартість закупівлі становить: 1 844 045,00 грн. без ПДВ (відповідно до підпункту "г" підпункту 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування учнів у дошкільних навчальних закладах, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість»), у тому числі: - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти – 912 646,00 грн. без ПДВ; - місцевий бюджет – 931 399,00 грн. без ПДВ.
|
||||||
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі |
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, зокрема:
|
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Назва предмета закупівлі |
Послуги з організації харчування учнів способом аутсорсингу за кодом ДК 021:2015 - (55320000-9) Послуги з організації харчування
|
||||||
Ідентифікатор процедури закупівлі |
UA-2025-01-03-007161-a |
||||||
Процедура закупівлі |
Відкриті торги у порядку, визначеному особливостями здійснення публічних закупівель товарів, pо6iт i послуг, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Miністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)
|
||||||
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
1 964 600,00 (один мільйон дев'ятсот шістдесят чотири тисячі шістсот гривень 00 копійок) згідно з потребою на 2025 рік та відповідно до розрахунків до кошторису на 2025 рік.
|
||||||
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Послуга запланована з метою забезпечення дотримання норм харчування учнів навчальних закладів відділу освіти Галицької міської ради у 2025 році. Розрахунок очікуваної вартості проведено відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти (затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2024 р. № 1456), на підставі проєкту рішення Галицької міської ради «Про організацію харчування учнів закладів загальної середньої освіти та вихованців закладів дошкільної освіти Галицької міської ради у 2025 році», враховуючи наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами. Обсяги визначено відповідно до потреби, з урахуванням режиму (кратності) харчування – одноразово (сніданок). Кількість діто-днів визначається множенням середнього показника днів перебування однієї дитини протягом 2025 року у навчальному закладі на середньорічну кількість дітей навчального закладу освіти за цей період та становить:
Таким чином очікувана вартість закупівлі становить: 1 964 600,00 грн. без ПДВ (відповідно до підпункту "г" підпункту 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування учнів у дошкільних навчальних закладах, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість»), у тому числі: - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти – 1 087 674,00 грн. без ПДВ; - місцевий бюджет – 876 926,00 грн. без ПДВ.
|
||||||
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі |
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, зокрема:
|
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Назва предмета закупівлі |
Електрична енергія ДК 021:2015 - (09310000-5) Електрична енергія |
Ідентифікатор процедури закупівлі |
UA-2024-12-03-020476-a |
Процедура закупівлі |
Відкриті торги у порядку, визначеному особливостями здійснення публічних закупівель товарів, pо6iт i послуг, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Miністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
2 170 000,00 (два мільйони сто сімдесят тисяч гривень 00 копійок) згідно з потребою на 2025 рік та відповідно до розрахунків до кошторису на 2025 рік. |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення |
Розрахунок очікуваної вартості проведено відповідно до постанов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) від 09.12.2023 № 2338 «Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» із застосуванням стимулюючого регулювання» та від 09.12.2023 № 2322 «Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії НЕК «УКРЕНЕРГО» на 2024 рік», біржових котирувань (https://www.ueex.com.ua/exchange-quotations/electric-power/), цінових індексів на ринку «на добу наперед» (РДН), з урахуванням аналітичних матеріалів з вебсайта ДП «Оператор ринку» за посиланням https://www.oree.com.ua та положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 (із змінами). Таким чином очікувана вартість закупівлі становить: 2 170 000,00 (два мільйони сто сімдесят тисяч гривень 00 копійок) |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі |
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, зокрема:
Параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним Кодексом систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, постановою НКРЕКП від 04.12.2023 № 330 «Про прийняття національних стандартів, скасування національних стандартів, змін та поправок до них», ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT) та іншими нормативно-правовими актами. Якість послуг електропостачальника з електропостачання повинна відповідати вимогам, визначених Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375. |