Відділ освіти Галицької районної державної адміністрації

Документи відділу

 

 


 

 

07.03.2019 року на базі відділу освіти  відбувся майстер- клас з малювання на склі для вчителів образотворчого мистецтва, який провела Марія Онофришин, вчитель образотворчого мистецтва Мединського НВК. Учасники майстер-класу  ознайомилися з історією виникнення та особливостями малярства на склі в Україні, навчилися створювати ескізи до творчих робіт, із врахуванням особливостей даної техніки, переносити малюнок на скло та розмальовувати картини  у даній техніці. Кожен педагог відчув себе не просто художником, а й творцем, що володіє специфічним  «кінематографічним» відчуттям, оскільки особливість техніки полягає в тому, що картину малюють з одного боку, а сприймають – з іншого.

Методист РМЦ                    Оксана Шевчук


 

07.03.2019р. відбулася районна олімпіада з образотворчого мистецтва на базі Галицького ліцею імені Ярослава Осмомисла. Прибуло 25 учнів з закладів загальної середньої освіти  району сьомих та дев’ятих класів , переможці шкільної олімпіади, які не уявляють свого життя без фарб та пензля . За відведений час вони довели, що володіють знаннями, вміннями та навичками з малювання. Після проведення олімпіади журі під керівництвом методиста РМЦ Оксани Шевчук визначило переможців.

7 клас – І місце – Онофришин Анна Романівна, учениця Мединського НВК.

              ІІ місце – Петраш Роксолана Романівна, учениця Деліївської ЗОШ І-

                                ІІІ ступенів;

                                Снімщикова Уляна Любомирівна, учениця Галицький ліцей 

                                ім. Ярослава Осмомисла;

                                Ковальчук Тетяна Володимирівна, учениця Залуквянської             

                               ЗОШ  І-ІІІ ступенів ім. Іванни Блажкевич.

             ІІІ місце – Гойсан Діана Андріївна, учениця Вікторівської ЗОШ І-                                                                   

                                ІІ ступенів;

                                Малик Тетяна Андріївна, учениця Вікторівської ЗОШ І-                                                                  

                                ІІІ ступенів;

                                Хорбута Марія Миколаївна, учениця Блюдниківської ЗОШ             

                                І-ІІІ ступенів.

 9 клас – І місце – Гуменюк Наталія Ігорівна, учениця Бовшівської ЗОШ І-

                     ІІ ступенів

               ІІ місце – Сорочинська Христина Любомирівна, учениця        

                                Блюдниківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                Крижанівська Віта Володимирівна, учениця Галицької         

                                гімназії

             ІІІ місце – Волосюк Ганна Олегівна, учениця Тустанської ЗОШ І-               

                                ІІІ ступенів

                                Саприка Зоряна Іванівна, учениця Комарівської ЗОШ

                                І-ІІІ ступенів.

 

Методист РМЦ                              Оксана Шевчук


 

 

Відповідно   до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів Івано-Франківського обласного відділення (філії) Комітету з фізичного виховання та спорту МОН України на 2019 рік  25 лютого 2019 року на базі спортзалу Галицької дитячо-юнацької спортивної школи відбулися районні фінальні змагання з волейболу  серед команд юнаків закладів загальної середньої освіти  І-ІІ ступенів. У змаганнях взяли участь 5 команд. І місце виборола команда Дем’янівської ЗОШ І-ІІ ступенів, ІІ місце посіла команда Бринської ЗОШ І-ІІ ступенів, ІІІ місце – Вікторівської ЗОШ І-ІІ ступенів.

Методист РМЦ                                 Оксана Шевчук


 

22 лютого 2019 року на базі Більшівцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів стартував ІІ етап турніру «Кубок НФК «Ураган» між командами:

Галицького ліцею ім. Ярослава Осмомисла

Залуквянської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. Іванни Блажкевич

Задністрянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Маріямпільської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Дубовецької ЗОШ І-ІІІ ступенів

Більшівцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Кінашівського НВК

Жалиборівського НВК

На урочистому відкритті були присутні: Андрій Червінський, Юрій Вирста представники оргкомітету турніру «Кубок НФК «Ураган» ; Василь Саноцький, голова Більшівцівської ОТГ; Лідія Крупа, начальник відділу освіти, культури, охорони здоров’я, туризму спорту і зовнішніх зв’язків Більшівцівської ОТГ; Оксана Шевчук, методист районного методичного центру; Іван Микульський, директор Галицької дитячо-юнацької спортивної школи.

 

Методист РМЦ                      Оксана Шевчук



Відповідно   до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів Івано-Франківського обласного відділення (філії) Комітету з фізичного виховання та спорту МОН України на 2019 рік  18 лютого 2019 року на базі спортзалу Галицької дитячо-юнацької спортивної школи відбулися районні фінальні змагання з волейболу  серед команд юнаків закладів загальної середньої освіти  І-ІІІ ступенів приурочені 30-ій річниці виведення військ з Афганістану. У змаганнях взяли участь 5 команд. І місце виборола команда Комарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, ІІ місце посіла команда Залуквянської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Іванни Блажкевич, ІІІ місце – Галицька гімназія.

 

Методист РМЦ                        Оксана Шевчук


 

 

 


                                  Шановні колеги!

                      Щиро вітаємо Вас з прийдешніми святами!

                      З Новим 2019роком та Різдвом Христовим!

       Зичимо Вам міцного здоров’я, впевненості, чистих і творчих помислів, мудрих рішень, сміливих та виважених дій.

     Нехай рік новий буде щедрим на цікаві плани, дарує Вам професійні здобутки, особисті та колективні перемоги!

       Бажаємо, щоб Різдвяна зоря запалила у Ваших серцях вогонь віри та любові, надії та оптимізму, наснаги та невичерпної енергії.

                                                                                         Відділ освіти Галицької РДА

                                                                                         Районний методичний центр

 

 

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОПОРНІ ШКОЛИ

ПРОЦЕДУРА СТВОРЕННЯ

Головним нормативно-правовим актом, що урегульовує питання створення представницьким органом місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад, районними радами (далі – засновники) опорних закладів та їх філій є Положення про освітній округ, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 777 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 20 січня 2016 р. № 79) (далі – Положення).

Засновник визначає опорні заклади серед підпорядкованих йому загальноосвітніх навчальних закладів на конкурсній основі відповідно до затверджених ним умов.

Під час проведення конкурсу обов’язково враховується, зокрема, зручність та наявність автомобільних доріг з твердим покриттям для забезпечення безпечного підвезення учнів (вихованців) і педагогічних працівників до місця навчання, роботи та місця проживання.

Алгоритм створення опорної школи наступний:

  1. Підготовка до прийняття рішення засновником про створення опорного закладу (п. 5 Положення);
  2. Затвердження умов та проведення конкурсу засновником для визначення опорного закладу серед підпорядкованих йому загальноосвітніх навчальних закладів (п. 6 Положення);
  3. Прийняття рішення про створення опорного закладу, його філій (п. 7 Положення) у порядку визначеному Законом України «Про місцеве самоврядування». 

    Як основний варіант, рішення має бути прийняте про реорганізацію загальноосвітніх навчальних закладів шляхом приєднання – визначення одного загальноосвітнього навчального закладу (юридичної особи) як опорного та приєднання до нього інших загальноосвітніх навчальних закладів як структурних підрозділів - філій (з одночасним припиненням їх як юридичних осіб) відповідно до вимог Цивільного та Господарського кодексів України, а також відповідно до вимог трудового законодавства, оскільки відповідна реорганізація тягне за собою зміни істотних умов праці та скорочення працівників. 

    Рішення має вирішувати основні питання діяльності опорних закладів та їх філій. у тому числі щодо затвердження установчих документів (статуту, положень) та визначення відповідальних осіб за державну реєстрацію опорного закладу як юридичної особи.
  4. Державна реєстрація опорного закладу як юридичної особи відповідно до вимог Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
  5. Вирішення відповідним органом управління освітою кадрових та фінансових питань діяльності опорного закладу, зокрема затвердження штатного розпису - призначення директора та його заступників, завідувачів філіями, їх заступників, інших педагогічних працівників згідно з Законом України «Про загальну середню освіту» та трудовим законодавством, а також вирішення питань фінансування (затвердження кошторису) та порядку ведення бухгалтерського обліку опорного закладу.

КІЛЬКІСТЬ УЧНІВ

Кількість учнів (вихованців) опорного закладу (без врахування учнів (вихованців) філій), як правило, становить не менше 360 осіб, тому рішенням його засновника відповідна кількість може бути меншою.

Відповідно до частини другої статті 14 Закону України «Про загальну середню освіту» у загальноосвітніх навчальних закладах, розташованих у селах, селищах, кількість учнів у класах визначається демографічною ситуацією, але повинна становити не менше п'яти осіб. При меншій кількості учнів у класі заняття проводяться за індивідуальною формою навчання.

ЧИ МОЖЕ ШКОЛА, ЯКА ЗНАХОДИТЬСЯ У МІСТІ, БУТИ ОПОРНОЮ

Засновниками (співзасновниками) освітнього округу (опорного закладу, його філій) можуть бути представницькі органи місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад, районні ради. Засновник визначає опорні заклади серед підпорядкованих йому загальноосвітніх навчальних закладів на конкурсній основі відповідно до затверджених ним умов. Таким чином, школа, яка знаходиться в місті може бути визначена опорною тільки у випадку її підпорядкування відповідному засновнику.

НА ПІДСТАВІ ЯКИХ ДОКУМЕНТІВ ДІЄ ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ТА ЙОГО ФІЛІЇ

Опорний загальноосвітній навчальний заклад діє на підставі свого статуту, а його філії відповідних положень про них, що розробляються відповідно до актів законодавства та інших нормативно-правових актів і затверджуються засновником опорного закладу.

ЯКЩО ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗНАХОДИТЬСЯ У ПІДПОРЯДКУВАННІ ОТГ, ЧИ МОЖУТЬ ДО СКЛАДУ ОКРУГУ ВХОДИТИ ФІЛІЇ, ЯКІ ЗНАХОДЯТЬСЯ У ПІДПОРЯДКУВАННІ РАЙОННОЇ РАДИ

Відповідно до п. 2, 7 Положення про освітній округ засновниками (співзасновниками) опорного закладу, його філій можуть бути представницькі органи місцевого самоврядування об’єднаних територіальних громад, районні ради.

Співзасновники укладають договір про спільну діяльність або засновницький договір про утворення опорного закладу, його філії, в якому мають бути визначені питання діяльності опорного закладу, його філій.

Ураховуючи, що освітній округ є об’єднанням навчальних закладів, а філія опорного закладу не є самостійним загальноосвітнім навчальним закладом, вона може бути суб’єктом освітнього округу лише у складі відповідного опорного закладу.

НАЗВА ФІЛІЇ ТА ПОСАДА ДИРЕКТОРА ФІЛІЇ

Вимоги до написання найменування юридичної особи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки, затверджено наказом Міністерства юстиції України від 05.03.2012 № 368/5, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 березня 2012 р. за № 367/20680. Зазначені вище вимоги стосуються опорних закладів та їх філій, зокрема, найменування філії повинно вказувати на належність до опорного закладу, у складі якого вона створена.

До низки постанов Кабінету Міністрів України внесені зміни та введено нові педагогічні посади: завідувач філією, його заступники з навчально-виховної (навчальної, виховної) роботи.

ПОЛОЖЕННЯ ТА ТИПОВІ ШТАТНІ НОРМАТИВИ ДЛЯ ФІЛІЙ

До Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів, що затверджені наказом МОН № 1205 від 06.12 2010 будуть внесені відповідні зміни.

Положення про філію опорного загальноосвітнього навчального закладу розробляються і затверджуються засновником цього закладу.

КАДРИ

ПРИЗНАЧЕННЯ КЕРІВНИКА І ГОЛОВНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ОТГ

Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється у порядку визначеному статтею 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування». Призначення на посади керівників відділів, управлінь та інших працівників органів місцевого самоврядування здійснюється шляхом призначення відповідним головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.

Проведення конкурсу, випробування та стажування при прийнятті на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється в порядку, визначеному законодавством України про державну службу.

ПРОЦЕДУРА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЩОДО ПЕДАГОГІЧНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА 2016-2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

До проведення реорганізації загальноосвітніх навчальних закладів (визначення опорної школи, створення філій) та визначення їх остаточного правового статусу попередження працівників про зміни істотних умов праці та про можливе скорочення (посад, працівників) у зв’язку із скороченням мережі класів здійснюється на загальних засадах у порядку визначеному законодавством.

КАТЕГОРІЇ ПОСАД НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ ОСВІТИ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОТГ, ЗАСТУПНИКА НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ ОСВІТИ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОТГ, ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА ВІДДІЛУ ОСВІТИ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОТГ, ГОЛОВНОГО СПЕЦІАЛІСТА ВІДДІЛУ ОСВІТИ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОТГ

З огляду на класифікацію посад в органах місцевого самоврядування, визначену статтею 14 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», посади начальника відділу освіти сільської ради ОТГ та заступника начальника відділу освіти сільської ради ОТГ та головного бухгалтера відділу освіти сільської ради ОТГ необхідно віднести до шостої категорії, а головного спеціаліста відділу освіти сільської ради ОТГ до сьомої.

МЕХАНІЗМ ЗВІЛЬНЕННЯ ІЗ ШКІЛ-ФІЛІЙ ТА НАБІР В ОПОРНУ ШКОЛУ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ

Порядок переведення працівників визначено, статтею 32 Кодексу законів про працю України. Відповідно до статті 36 Кодексу законів про працю України у разі зміни власника підприємства, а також у разі його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) дія трудового договору працівника продовжується.

Припинення трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу можливе лише у разі скорочення чисельності або штату працівників, а також повної ліквідації відповідно до пункту 1 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України.

ВВЕДЕННЯ ДО ШТАТНОГО РОЗПИСУ ШКОЛИ ПОСАДИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА АБО ВІДКРИТТЯ ЛОГОПЕДИЧНОГО ПУНКТУ В ОТГ

Відповідно до Положення про логопедичні пункти системи освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 13.05.1993 № 135 (далі - Положення), логопедичні пункти відкриваються районними, міськими органами управління освітою в межах асигнувань, передбачених у бюджеті для цієї мети. Безпосереднє керівництво та контроль за діяльністю логопедичних пунктів, їх фінансування здійснюють органи управління освітою, у віданні яких вони перебувають. Логопедичні пункти організовуються при загальноосвітніх школах, дошкільних закладах. Учителі - логопеди та, за наявності посади, завідуючий логопедичного пункту мають бути у штаті логопедичного пункту.

У разі необхідності місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування можуть прийняти рішення про введення до штатного розпису загальноосвітніх шкіл додаткової посади вчителя-логопеда. Це врегульовано частиною першою статті 14 Закону України «Про освіту», де йдеться про повноваження органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, серед яких – встановлювати, не нижче мінімальних нормативів, визначених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері освіти, обсяги бюджетного фінансування навчальних закладів системи освіти, що є комунальною власністю, та забезпечувати фінансування витрат на їхнє утримання. Проте, педагогічне навантаження вчителя-логопеда, уведеного до штатного розпису навчального закладу, не може передбачати роботу з учнями інших шкіл, якщо зазначений педагогічний працівник не є сумісником. Норма закріплення за вчителем-логопедом не менше 20 початкових класів загальноосвітніх шкіл поширюється лише на вчителів-логопедів логопедичних пунктів.

ФІНАНСИ ТА ОПЛАТА ПРАЦІ

ЧИ В ОПОРНОМУ ЗАКЛАДІ ОБОВ’ЯЗКОВО МАЄ БУТИ ОКРЕМА БУХГАЛТЕРІЯ

Відповідно до пункту 106 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 778 за рішенням засновника (власника) закладу бухгалтерський облік може здійснюватися самостійно або через централізовану бухгалтерію.

НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ ЩОДО ОПЛАТИ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ ВІДДІЛУ ОСВІТИ ОТГ

Механізм оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування визначається Бюджетним кодексом України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», постановами Кабінету Міністрів України № 268 від 09.03.2006 р. «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», №614 від 21.07.2005 р. «Деякі питання віднесення областей та міст до груп за оплатою праці», №414 від 15.06.1994 р. «Про види, розміри і порядок надання компенсації громадянам у зв'язку з роботою, яка передбачає доступ до державної таємниці».

РОЗРАХУНОК ЗАРОБІТНА ПЛАТА ДИРЕКТОРА ОПОРНОЇ ШКОЛИ, ЗАВІДУВАЧІВ ФІЛІЙ

Заробітна плата директора опорної школи, завідувачів філій розраховується відповідно до встановленого йому відповідним органом управління освітою тарифного розряду, визначеного згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2016 р. № 288 «Про підвищення оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».

УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУЛИ РОЗПОДІЛУ ОСВІТНЬОЇ СУБВЕНЦІЇ МІЖ МІСЦЕВИМИ БЮДЖЕТАМИ

Поширення коефіцієнту 1,751 (коефіцієнту приведення кількості учнів у денних загальноосвітніх школах сільської місцевості у відповідність до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл) на денні школи в селищах міського типу, замість діючого коефіцієнта 0,926.

На 2016 та наступні роки Формулу розподілу освітньої субвенції затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 р. № 435.

Статтею 95 Бюджетного кодексу України передбачено запровадження коригуючих коефіцієнтів, які затверджені згаданою Формулою.

Особливості функціонування денних загальноосвітніх навчальних закладів, що знаходяться в сільській місцевості міст обласного значення, районів і об’єднань територіальних громад та денних малокомплектних загальноосвітніх навчальних закладів у шахтарських, інших малих малофункціональних містах (без закладів гірської місцевості) враховані шляхом застосування коефіцієнтів приведеної кількості учнів денних загальноосвітніх шкіл сільської місцевості до кількості учнів усіх загальноосвітніх шкіл України.

 Зазначені коефіцієнти приведення визначені за 5 групами.

Критерієм розподілу за групами є середня наповнюваність класів і класів-комплектів.

При середній наповнюваності класів і класів-комплектів у цих навчальних закладах (в середньому до 11,7 учня на клас) коефіцієнт приведення дорівнює 1,751, від 11,7 до 14,8 учня – 1,431, від 14,8 до 17,8 учня – 1,305, від 17,8 до 22,2 учня – 1,178, понад 22,2 учня – 1,01.

 У даний час Міністерством освіти і науки підготовлено проект постанови Кабінету Міністрів України, який торкається порушеного питання. Після погодження у Міністерстві фінансів і висновку Міністерства юстиції його подано на розгляд Кабінету Міністрів України.

ІНШІ ПИТАННЯ

МАКСИМАЛЬНА НАПОВНЮВАНІСТЬ КЛАСІВ-КОМПЛЕКТІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Максимальна наповнюваність будь-якого класу визначена частиною першою статті ст. 14 Закону України «Про загальну середню освіту», згідно з якою наповнюваність класів загальноосвітніх навчальних закладів не повинна перевищувати 30 учнів.

ЯКИЙ СТАТУС МАТИМУТЬ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ, ЯКІ НЕ ВХОДЯТЬ ДО ОСВІТНЬОГО ОКРУГУ

Змін у статусі навчального закладу у разі не входження його до освітнього округу не передбачається.

ЧИ БУДЕ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ФІЛІЄЮ ОПОРНОГО ЗАКЛАД

Відповідно до абзацу третього п. 2 Положення про освітній округ філія не є юридичною особою і діє на підставі положення, затвердженого в установленому порядку. Дошкільний навчальний заклад є юридичною особою і, відповідно, філією бути не може. До того ж, філія виконує функції початкової або, за рішенням засновника, основної школи. Тобто виконувати функції дошкільного навчального закладу філія не може.

ЧИ ЗМІНЮЄТЬСЯ СТАТУС ОПОРНОЇ ШКОЛИ ПРИ ЗМЕНШЕННІ КІЛЬКОСТІ ФІЛІЙ АБО ЇХ ЛІКВІДАЦІЇ ЗА ВІДСУТНОСТІ КОНТИНГЕНТУ УЧНІВ

Зменшення кількості філій, їх ліквідація змін у статусі навчального закладу не передбачає, крім випадку ліквідації всіх філій, при якому заклад перестає відповідати вимогам законодавства до опорного закладу і засновником має бути прийняте рішення щодо припинення відповідного статусу.

ЧИ МАЄ ПРАВО ДИРЕКТОР ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ПЕРЕВОДИТИ УЧНІВ ФІЛІЇ ДО ОПОРНОГО ЗАКЛАДУ ПРИ ЗМЕНШЕННІ (АБО НЕДОСТАТНІЙ КІЛЬКОСТІ) УЧНІВ В КЛАСАХ В ОПОРНОМУ ЗАКЛАДІ

Переведення учня з класів філії до класів опорного закладу (чи навпаки) можливе відповідно до Порядку переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2015 № 762, згідно з рішенням педагогічної ради опорного закладу.


Про проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських    олімпіад  з навчальних предметів у 2017/2018 навчальному році

https://rada.info/upload/users_files/02143494/33be414ee8624e0553ef24de94df7dbf.doc


Наказ відділу освіти від 18.09.2017 №242 

"Про   створення атестаційної комісії ІІ рівня відділу освіти Галицької РДА

https://rada.info/upload/users_files/02143494/eb9d80865755e9091bb5596ed854385d.docx


 


 

 

Гройсман пообіцяв підвищити зарплату вчителям

Уряд визначив одним із своїх пріоритетів підвищення заробітних плат українським учителям. Про це сказав прем'єр-міністр Володимир Гройсман під час наради, що була присвячена питанням підготовки до нового навчального року.

«У 2017 році ми також визначили пріоритетом збільшення на 50% зарплат вчителям. Ми будемо підтримувати цей напрямок, і в бюджеті 2018 року він знайде своє відображення», - зазначив прем’єр.

Він також наголосив на необхідності повернення в школи вчителів, які через брак коштів свого часу пішли шукати кращої долі.